Sunday 11 May 2014

IZUMIO

APAKAH IZUMIO? KENAPA DIPANGGIL AIR AJAIB

Izumio adalah terhasil daripada air ajaib yang ditemui di 4 Lokasi di Seluruh Dunia. Air tersebut berupaya menyembuhkan beratus-ratus penyakit dan telah menarik berjuta-juta peminum. Sekaranga air ini terdapat di negara Perancis, Mexico, Jerman dan Jepun. 

Air Ajaib ini dikatakan dapat mengubati beratus-ratus penyakit kerana mempunyai ketumbuhan tinggi "Molekul Hidrogen". Dan Pekar yang membuat kajian menyatakan "Air Ajaib" ini adalah sekitar 8% lebih ringan daripada air biasa. Oleh yang demikian Pakar Saintis Jepun telah membuat kajian keatas Air Ajaib ini dan supaya mereka tidak perlu lagi pergi ke 4 tempat ini untuk meminum air ajaib itu. Izumio dihasilkan dengan molekul yang sama dengan air ajaib yang di sebut-sebut itu. 

MENGAPA IZUMIO ATAU AIR AJAIB INI DAPAT MENYEMBUHKAN PENYAKIT

Persekitaran kita yang semakin teruk, Dari 50 liter oksigen kita sedut setiap hari, 11 liter itu akan berubah menjadi radikal bebas. Radikal bebas adalah penyebab terbesar penyakit moden dan punca utama yang menyebabkan KANSER . Air Ajaib mengandungi banyak hidrogen aktif yang dapat mengubah radikal bebas kepada bahan-bahan tidak berbahaya. 


KADAR PERATUS PEMULIHAN SELEPAS 

Kebanyakan penyakit selepas meminum AIR AJAIB, pesakit-pesakit menunjukan Kadar pemulihan yang tinggi. Ini adalah berdasarkan Data Klinikal yang dilaporkan oleh Stesen TV Jepun. 

KENAPA DI PANGGIL IZUMIO 

Setelah bertahun-tahun membuat penyelidikan, akhirnya Naturally Plus mengeluarkan IZUMIO, Air Suplemen Premium yang sekali lagi melanda seluruh Negara Jepun. Apa sebenarnya Izumio? Izumio Adalah "Air Fungsian Anti-Oksida" yang di hasilkan dengan menggunakan teknologi pengeluaran canggih yang telah di patenkan "Pelarutan Membran" dan dibungkus dalam pembungkusan berpaten yang boleh mengunci hidrogen aktif " Filem Aluminium 4 Lapisan bervacum Tinggi". Pengambilan Izumio setiap hari akan menyebabkan kita mengeluarkan " Radikal Bebas", Penyebab penyakit, dengan mudah dari tubuh badan kita. 

KEAJAIBAN IZUMIO pula adalah ia mengandungi Ketumbuhan Hidrogen yang terlarut yang tertinggi, 2 Juta ppt, iaitu 3500 kali ganda Air Ajaib. Meminum 1 Pek 200ml Izumio, adalah sama dengan anda membeli 1 tiket penerbangan ke Lourdes, Perancis untuk minum 700 liter Air Ajaib yang ada di sana. Oleh itu, Kenapa perlu tunggu untuk ke Perancis untuk meminum Air Ajaib sedangkan IZUMIO sedang menanti anda !!!... 

Molekul Hidrogen 
Adalah Atom paling kecil di dunia. Ia boleh menembusi ke dalam semua sudut-sudut sempit dalam badan. IZUMIO mengunakan air, kandungan utama tubuh manusia, untuk mengangkut sejumlah besar Hidrogen Aktif ke penghujung setiap sel untuk menghapuskan Radikal Bebas. Kelajuan dan Keberkesananya tidak dapat ditandingi oleh sebarang makanan atau minuman suplemen anti-oksida umum di pasaran. Menurut Laporan oleh Pakar-pakar, Hidrogen Aktif boleh mencegah pembiakan sel-sel kanser dan menyebabkan kematian sel-sel kanser. 

Tetapi apa yang menakjubkan adalah IZUMIO boleh di minum oleh sesiapa sahaja dari bayi hingga orang tua, ibu yang sedang mengandung, ahli sukan yang ingin cepat sembuh dari kelesuan, Pesakit yang ingin cepat sembuh, anak-anak yang ingin meningkatkan daya pemikiran serta penguat daya imun mereka, Mereka yang ingin mengekalkan keremajaan dan awet muda serta ingin memulihkan kedutan dan ketuaan di wajahnya mengembalikan keremajaan walaupun usianya sudah melampaui asalnya. 


Testimonial Ahli Sukan Malaysia, Jepun dan Dunia yang meminum IZUMIO berdasarkan Akbar JEPUN.



" HUBUNGI SAYA JIKA ANDA RASA ANDA SAYANG DENGAN KESIHATAN ANDA.. ANDA INGINKAN YANG TERBAIK DARI YANG TERBAIK UNTUK KESIHATAN ANDA ... SAYA SEDIA MEMBANTU... "
NORHAYANI ISMAIL 
011 26690876



No comments:

Post a Comment